Inicijalno obrazovanje predmetnih nastavnika na Univerzitetu u Sarajevu

ponedjeljak, 06. juli 2015.

Obrazovne institucije su prepoznale da su upravo nastavnici najvažniji faktor postignuća učenika i kvaliteta obrazovnog sistema u cjelini. Međutim, kreiranje jedinstvenog modela nastavničkih kvalifikacija koji bi obuhvatio sve inicijalne kompetencije, veliki je izazov i za ekonomski naprednije države sa daleko uređenijim obrazovnim sistemom nego što je Bosna i Hercegovina. Pozicija nastavnika i učitelja na tržištu rada veoma je problematična, a dijelom odgovornost za to snose univerziteti čija uprava ne pokazuje volju da upisnu politiku prilagodi potrebama tržišta rada, ali ni da ponudi nastavnički studij koji bi studente, pored toga što ih opskrbljuje teorijskim znanjima, istovremeno školovao i za profesiju.

Cilj ove analize jeste da ponudi cjelovit pregled inicijalnog obrazovanja nastavnika na Univerzitetu u Sarajevu, identificira ključne slabosti, uz primjere dobrih praksi iz zemalja EU, te prijedloge za poboljšanje koje smo formulirali u saradnji sa obrazovnim stručnjacima i praktičarima.

Inicijalno objavljenu publikaciju možete preuzeti sa našeg ISSUU kanala. Cijelu analizu preuzmite ovdje ili pročitajte u nastavku.

 

1 decembar

ReForum: Poresko rasterećenje rada u FBiH

read more
7 juli

Konferencija "REFORUM: Politička odgovornost i polaganje računa za sproviđenje reformi"

read more
28 januar

Konferencija "REFORUM: Poboljšanje poslovnog okruženja" (1)

read more
20 maj

Okrugli stol: BH kreativne industrije - Startup za kreativce

read more
4 februar

Okrugli stol: 'Reforma i modernizacija državne pomoći kao pretpostavka ekonomskog razvoja' (1)

read more
4 novembar

Okrugli stol: 'Reforma i modernizacija državne pomoći kao pretpostavka ekonomskog razvoja'

read more